Technické parametry

 

Lancia Delta HF 4WD

Lancia Delta HF Integrale

Lancia Delta HF Integrale 16v

Lancia Delta HF Integrale Kat

 

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Lancia Delta HF Integrale Evo Kat

Lancia Delta HF Integrale 16v Kat (Evo II)

Model: ZLA 831AB.019 831AB.024 831AB.026 831AB.024S Model: ZLA 831AB.027 831AB.028 831AB.029
Délka x šířka x výška [mm] 3895 x 1620 x 1380
3900 x 1700 x 1380
3895 x 1686 x 1365
3895 x 1686 x 1365
Délka x šířka x výška [mm] 3900 x 1770 x 1365
3900 x 1770 x 1365
3898 x 1768 x 1365
Rozvor (převis přední/zadní) [mm] 2475 (750/670)
2480 (765/655)
2479 (750/670)
2479 (762/657)
Rozvor (převis přední/zadní) [mm] 2480 (765/655)
2480 (765/655)
2479 (762/657)
Rozchod kol vpředu/vzadu [mm] 1409/1404
1426/1406
1448/1440
1448/1440
Rozchod kol vpředu/vzadu [mm] 1502/1500
1502/1500
1516/1504
Pohotovostní hmotnost [kg] 1180 1215 1250 1255 Pohotovostní hmotnost [kg] 1310 1315 1325
Celková hmotnost [kg] 1625 1665 1700 1705 Celková hmotnost [kg] 1750 1755 1760
Motor 831B5.000 831C5.000 831D5.000 831C5.046 Motor 831E5.000 831C5.046 831E5.046
Vrtání x zdvih/zdvihov˘ objem [mm/ccm] 84 x 90/1995 84 x 90/1995 84 x 90/1995 84 x 90/1995 Vrtání x zdvih/zdvihov˘ objem [mm/ccm] 84 x 90/1995 84 x 90/1995 84 x 90/1995
Kompresní poměr 8:1 8:1 8:1 7,5:1 Kompresní poměr 8:1 7,5:1 8:1
Počet ventilů na válec/rozvod 2/DOHC 2/DOHC 4/DOHC 2/DOHC Počet ventilů na válec/rozvod 4/DOHC 2/DOHC 4/DOHC
Nejvyšší výkon [k (kW)/min-1] (DIN) 166 (122)/5250 (DIN) 185 (136)/5500 (CEE) 196 (144)/5750 (CEE) 181 (133)/5500 Nejvyšší výkon [k (kW)/min-1] (CEE) 205 (151)/5750 (CEE) 177 (130)/5250 (CEE) 215 (155)/5750
Nejvyšší krouticí moment [Nm/min-1] (DIN) 284,5/2750 (DIN) 294/3500 (CEE) 298/3000 (CEE) 291/3500 Nejvyšší krouticí moment [Nm/min-1] (CEE) 298/3000 (CEE) 294/2700 (CEE) 304/2500
Časování rozvodu sání/výfuk 8°–42°/42°–1° (230°/223°) 8°- 42°/42° - 1° (230°/223°)
8°- 35°/30° - 0° (223°/210°) 8°- 42°/42° - 1° (230°/223°) Časování rozvodu sání/výfuk 8°- 35°/30° - 0° (223°/210°) 8°- 42°/42° - 1° (230°/223°) 8°- 35°/30° - 0° (223°/210°) *
Zdvih sacích/výfukových ventilů [mm] 9,1/8,6 9,1/8,6 8,6/7,5 9,1/8,6 Zdvih sacích/výfukových ventilů [mm] 8,6/7,5 9,1/8,6 8,6/7,5 *
Ventilové vůle sací/výfukové [mm] 0,35/0,40 (+/-0,04) 0,35/0,40 (+/-0,04) 0,35/0,40 (+/-0,04) 0,35/0,40 (+/-0,04) Ventilové vůle sací/výfukové [mm] 0,35/0,40 (+/-0,04) 0,35/0,40 (+/-0,04) 0,35/0,40 (+/-0,04)
Průměr sacích/výfukových ventilů [mm] 43,3-43,7/35,85-36,45 43,3-43,7/35,85-36,45 34,3-34,5/28,3-28,5 43,3-43,7/35,85-36,45 Průměr sacích/výfukových ventilů [mm] 34,3-34,5/28,3-28,5 43,3-43,7/35,85-36,45 34,3-34,5/28,3-28,5
Turbodmychadlo Garrett TBO338 
(KKK K26)

Garrett TBO338                  Garrett TBO333 

Garrett TBO385

Garrett TBO225 (1989),   TBO367 (1990-1991)

Turbodmychadlo

Garrett TBO385 

Garrett TBO367 Garrett TBO367
Regulace plnění WasteGate/POV WasteGate/Boost/BOV WasteGate/Boost/BOV WasteGate/Boost/BOV Regulace plnění WasteGate/Boost/BOV WasteGate/Boost/BOV WasteGate/Boost/BOV
Olejové čerpadlo rotační na klice rotační na klice rotační na klice rotační na klice Olejové čerpadlo rotační na klice rotační na klice rotační na klice
Provozní tlak oleje/náplň [bar/l] 3,4-4,9/5,9 3,4-4,9/5,9 3,4-4,9/5,9 3,4-4,9/5,9 Provozní tlak oleje/náplň [bar/l] 3,4-4,9/5,9 3,4-4,9/5,9 3,4-4,9/5,9
Ventilátor chlazení start/stop [°C] 86-94/81-89 86-94/81-89 86-94/81-89 86-94/81-89 Ventilátor chlazení start/stop [°C] 86-94/81-89 86-94/81-89 86-94/81-89
Termostat start/stop/rozsah [°C/°C/mm] 81-85/97/7,5 81-85/97/7,5 81-85/91-93/7,5 81-85/91-93/7,5 Termostat start/stop/rozsah [°C/°C/mm] 81-85/91-93/7,5 81-85/91-93/7,5 81-85/91-93/7,5
Benzinové čerpadlo 2 bar/100 l/h 2,5 bar/120 l/h 2,5 bar/120 l/h 2,5 bar/120 l/h Benzinové čerpadlo 2,5 bar/120 l/h 2,5 bar/120 l/h 2,5 bar/120 l/h
Emise CO [%/min-1] 1,5/950 1,5/850 1,5/900 0,5/850 Emise CO [%/min-1] 1,5/850 0,35/825 0,30/850
Svíčky Fiat V45 LSR; Marelli F8 LCR; Bosch WR6 DC; Champion RN7 YC Fiat V45 LSR; Marelli F8 LCR; Bosch WR6 DC; Champion RN7 YC Fiat V45 LSR; Marelli F8 LCR; Bosch WR6 DC; Champion RN7 YC Fiat V45 LSR; Marelli F8 LCR; Bosch WR6 DC; Champion RN7 YC Svíčky Fiat V45 LSR; Marelli F8 LCR; Bosch WR6 DTC; Champion RN7 YC Fiat V45 LSR; Marelli F8 LCR; Bosch WR6 DTC; Champion RN7 YC Fiat V45 LSR; Marelli F8 LCR; Bosch WR6 DTC; Champion RN7 YC
Alternátor Marelli AA125R -14 V - 65 A Marelli AA125R -14 V - 65 A Marelli AA125R -14 V - 65 A Marelli AA125R -14 V - 65 A Alternátor Marelli AA125R -14 V - 65 A Marelli AA125R -14 V - 65 A Marelli AA125R -14 V - 65 A
Zapalování DT 453 AX DT 543 AX DT 543 D DT 543 DX Zapalování DT 545 DT 543 DX DT 545
Řídicí jednotk

Marelli IAW WH4E
[WH4E.03/085-F6]

Marelli IAW WH4E.03
[WH4E.03/OA0-F6]
Marelli IAW WH4W.08
[04W 4W.08/90M-9C]
[WH4E.08/90k-9b]
Marelli IAW WH4E.08
Marelli IAW WH47.08
[4WA 61600.191.AA]
Řídicí jednotka Marelli IAW WH4WE.08
Marelli IAW WH4E.04
[WH4WE.08/90P–9D]
[4WG 61600.216.AA]
Marelli IAW WH4E.08
[WH047.08/8PI-SS]
Marelli IAW WH4P
Marelli IAW WH4WG
ECU/vstřiky 27C64/IW025 27C128/IW025 27C128/IW058 27C128/IW025 ECU 27C128/IW058 27C128/IW025 27C256/IW158
Spojka Suchá, jednokotoučová s lankovým ovládáním Suchá, jednokotoučová s lankovým ovládáním Suchá, jednokotoučová s hydraulickým ovládáním Suchá, jednokotoučová s hydraulickým ovládáním Spojka Suchá, jednokotoučová s hydraulickým ovládáním Suchá, jednokotoučová s hydraulickým ovládáním Suchá, jednokotoučová s hydraulickým ovládáním
Spojková lamela vnější/vnitřní [mm] 230/151 230/142 236/154 236/154 Spojková lamela vnější/vnitřní [mm] 236/154 236/154 236/154
Spojkový válec ["] 3/4 3/4 3/4 3/4 Spojkový válec ["] 3/4 3/4 3/4
Převodovka pětistupňová, plně synchronizovaná, systém Porsche pětistupňová, plně synchronizovaná, systém Porsche pětistupňová, plně synchronizovaná, systém Porsche pětistupňová, plně synchronizovaná, systém Porsche Převodovka pětistupňová, plně synchronizovaná, systém Porsche p_tistup_ová, pln_ synchronizovaná, systém Porsche pětistupňová, plně synchronizovaná, systém Porsche
První stupeň - I 3,501 3,501 3,501 3,501 První stupeň - I 3,501 3,501 3,501
Druhý stupeň - II 2,235 2,235 2,176 2,176 Druhý stupeň - II 2,176 2,176 2,176
Třetí stupeň - III 1,518 1,518 1,524 1,524 Třetí stupeň - III 1,524 1,524 1,524
Čtvrtý stupeň - IV 1,132 1,132 1,156 1,156 Čtvrtý stupeň - IV 1,156 1,156 1,156
Pátý stupeň - V 0,928 0,928 0,917 0,917 Pátý stupeň - V 0,917 0,917 0,917
Zpětný chod - R 3,583 3,583 3,545 3,545 Zpětný chod - R 3,545 3,545 3,545
Stálý převod 2,944 3,111 3,111 3,111 Stálý převod 3,111 3,111 3,111/3,35*
Poměr krouticího momentu na přední/zadní nápravu [%] čelní 56/44
čelní 56/44
čelní 47/53
čelní 47/53
Poměr krouticího momentu na přední/zadní nápravu [%] čelní 47/53
čelní 47/53
čelní 47/53
Druh předních brzd plovoucí, 1pístkový třmen Girling plovoucí, 1pístkový třmen Girling plovoucí, 1pístkový třmen Girling plovoucí, 1pístkový třmen Girling Druh předních brzd pevný, 4 pístkový třmen Brembo pevný, 4 pístkový třmen Brembo pevný, 4 pístkový třmen Brembo
Průměr/tloušťka předních brzdových kotoučů [mm] 257,5/20
284/22 284/22 284/22 Průměr/tloušťka předních brzdových kotoučů [mm] 281/24 281/24 281/24
Druh zadních brzd plovoucí, 1pístkový třmen s mechanickým lankem a samostavem plovoucí, 1pístkový třmen s mechanickým lankem a samostavem plovoucí, 1pístkový třmen s mechanickým lankem a samostavem plovoucí, 1pístkový třmen s mechanickým lankem a samostavem Druh zadních brzd plovoucí, 1pístkový třmen s mechanickým lankem a samostavem plovoucí, 1pístkový třmen s mechanickým lankem a samostavem plovoucí, 1pístkový třmen s mechanickým lankem a samostavem
Průměr/tloušťka zadních brzdových kotoučů [mm] 227/10,9 227/10,9 227/10,9 227/10,9 Průměr/tloušťka zadních brzdových kotoučů [mm] 240,5/11 240,5/11 240,5/11
Převodka hřebenového řízení 2,835 2,835 2,835 2,835 Převodka hřebenového řízení 2,835 2,835 2,835
Odklon předních kol –40'(+/-30') -40'(+/-30') -1'(+/-30') -1'(+/-30') Odklon předních kol -1°(+/-30')/-1°30'(+/-30') -1°(+/-30')/-1°30'(+/-30') -1°(+/-30')/-1°30'(+/-30')
Odklon zadních kol –55'(+/-30') -55'(+/-30') -1°30'(+/-30') -1°30'(+/-30') Odklon zadních kol -1°30'(+/-30') -1°30'(+/-30') -1°30'(+/-30')
Sbíhavost předních kol [mm] -0,5 (+/-1,5) -2 (+/-1,5) -2 (+/-1,0) -2 (+/-1,0) Sbíhavost předních kol [mm] -1,5 (+/-1,5) -1,5 (+/-1,5) -1,5 (+/-1,5)
Sbíhavost zadních kol [mm] 3-5 3-5 3-5 3-5 Sbíhavost zadních kol [mm] 3-5 3-5 3-5
Přední pružiny [mm] 204 198 180,5 180,5 Přední pružiny [mm] 178 178 178
Přední tlumiče [mm] 164 - 511 158 - 521,5 151 - 514,5 151 - 514,5 Přední tlumiče [mm] 146,5 - 512,5 146,5 - 512,5 146,5 - 512,5
Zadní pružiny [mm] 173 173 156,5 156,5 Zadní pružiny [mm] 156,5 156,5 156,5
Zadní tlumiče [mm] 190 - 590 190 - 590 175 - 575 175 - 575 Zadní tlumiče [mm] 165 - 550 165 - 550 165 - 550
Kola/rozteč [mm] 5,5J x 14" H2/4 x 98 6J x 15" H2/4 x 98 7J x 15" H2/4 x 98 7J x 15" H2/4 x 98 Kola/rozteč [mm] 7J x 15" H2/5 x 98 7J x 15" H2/5 x 98 7,5 J x 16" H2/5 x 98
Pneumatiky 185/55 VR 14 195/50 ZR 15 205/50 ZR 15 205/50 ZR 15 Pneumatiky 205/50 ZR 15 205/50 ZR 15 215/45 ZR 16
Maximální rychlost [km/h] 208 215 220 215 Maximální rychlost [km/h] 220 215 220
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,8 6,9 5,7 6,9 Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,7 6,8 5,7
Sprint na 1000 m 28,6 27,9 26,1 27,9 Sprint na 1000 m 26,1 27,8 26,1